Клапан Шредер складається зі штока клапана, всередині якого знаходиться сердечник.
Сердечник являє собою тип «тарілчастого клапана» (він же: НІПЕЛЬ). Поворотний клапан — це пристрій, який використовується для керування відкриттям, закриттям і кількістю газу або пари, що надходить у двигун внутрішнього згоряння. Вони використовуються для контролю надходження і відводу впускних і випускних газів в циліндри. Його основна анатомія являє собою круглий отвір або отвір і відповідну заглушку також овальної або круглої форми, яка з’єднана стержнем клапана.
Поверхня клапана, зазвичай шліфується під кутом 45° для ущільнення відповідного сідла клапана, пришліфованого до краю камери, що герметизується. Вал проходить через напрямну клапана, щоб підтримувати його вирівнювання
З клапаном Шредера ви маєте порожнисту циліндричну металеву трубку з зовнішнім різьбленням, як правило, з нікельованої латуні. У центрі зовнішнього кінця знаходиться металевий штифт, спрямований уздовж осі штока клапана; кінець шпильки знаходиться приблизно на одному рівні з кінцем корпусу клапана. Невелике гумове ущільнення розташоване на нитках сердечника, щоб запобігти витоку газу або рідини через нитки. У цій конфігурації потік повітря регулюється через клапан пружиною, яка утримує клапан закритим, якщо штифт не натиснутий, відкриваючи тракт для потоку повітря. Повітря тече від вищого градієнта тиску до нижчого. Таким чином, під час накачування шини насос створює вищий тиск, ніж усередині камери або шини, і вводиться повітря та додатковий тиск повітря. Натискання штифта, щоб відкрити клапан без ущільнення, або введення тиску повітря насоса змушує потік повітря виходити з вищого тиску шини в атмосферу з нижчим тиском.
Ковпачок клапана важливий для клапана Schrader, щоб запобігти потраплянню бруду чи інших забруднень на ущільнювальні поверхні та спричинити витік.
На схемі це виглядає дещо складніше, ніж є насправді.
Клапан Шредера є одним із типів штока клапана. Мені незрозуміло, що саме робить його клапаном Шредера, хоча деякі інші типи клапанів тонші або довші тощо.
Серцевина клапана – це «тарілчастий клапан», також званий грибоподібним клапаном через грибоподібну пробку всередині нього.
У наведеному нижче описі використовуються такі напрямки, як верх, низ тощо, з посиланням на малюнок нижче.
У вас є трубка (у патенті це називається «оболонкою»), через яку повітря може проходити в будь-якому напрямку.
Цю трубку заглушено грибоподібною заглушкою на внутрішньому кінці (позначеною №28 у нижній частині схеми нижче), яка утримує ущільнювальну шайбу (позначена №26)
Грибоподібна заглушка (№28) прикріплена до штифта клапана (позначений №20, номер у верхній частині діаграми), який проходить через трубку та виступає з іншого кінця (зовнішнього кінця, знову ж таки, це на у верхній частині діаграми).
Штифт утримує грибоподібну заглушку на одній лінії з трубкою та дає можливість відкрити клапан із зовнішнього боку.
Всередині трубки, обгорнутої навколо штифта, є спіральна пружина (позначена №30, це праворуч на кресленні зліва, і більша частина пружини не зображена на цьому малюнку, лише верх і низ пружини ).
Гвинтова пружина штовхає штифт вгору/назовні, переконуючись у тому, що клапан закривається, тобто пружина штовхає штифт вгору, що щільно притискає гриб/таронцю на внутрішньому кінці до внутрішнього кінця трубки. Стиснене повітря всередині шини також допомагає закрити клапан, але пружина робить його більш надійним.
Як ви можете бачити на схемі, є ще багато дрібних деталей, але вище наведено основну ідею:
Ось ключовий фрагмент опису:
Він містить серцевину 12, включаючи оброблену головку 14 і металеву оболонку 16 з витягнутого листового металу. Нижній кінець оболонки притискає сідло 18. Клапанний штифт 20 підтримується своїм верхнім кінцем у звичайній перемичці 22 і центрується в нижній частині. кінця конічним центруючим фланцем 24. Ущільнювальна шайба 26 підтримується в головці 28 клапана, встановленій на нижньому кінці штифта 29.
Гвинтова замикаюча пружина 30 оточує штифт 20 і розташована між зверненим догори буртиком 32, сформованим в корпусі, і упорним буртиком 34 на штифті, як зазвичай.
Щоб дізнатися більше, перегляньте патент на клапан Шредера, патент №3712328, 23 січня 1973 року. Прочитайте весь патент тут:
https://patents.google.com/patent/US3712328A/en?oq=3712328